8/27/2012

the one thing i still know is that you're keeping me down

Oon siis ollu oksennustautiflunssassa jo vähän päälle viikon ja vihdoinki näyttäis siltä että olis menossa parempaan. Pääsen huomenna jo kouluun. Jos ihmiset ees muistaa mua. Nyt iski kauhee stressi, oon varmaan ihan kauheesti jäljessä. Herran jumala en oo ees saanu vielä mun kaikkii kirjoja... Nyt ei oo todellakaan aika jäädä jälkeen. Mun keskiarvon on pysyttävä 9.1 tai enemmän, jotta pääsen (melkein varmasti) Kallioon... Stressiä, stressiä, stressiä....
  Tänään oon lähinnä vaan kuunnellu musaa ja loikoillu mun sängyssä. Ja sitten ahersin jonku aikaa mun rästiin jääneitä matikan läksyjä. Huh! Sitten kanssa lueskelin vähän. Ja... en oikeen tehny muuta.
  Huomenna tulee Emin kauan odottama Saksikäsi Edward FOXilta ja Emi kai tallentaa sen ja mennään varmaan Ellan kanssa kattomaan se sitte Emille keskiviikkona. Saa nähä mitä siitäkin tulee. Epäilen luultavasti paljon naurua ja vanhentunutta suklaata ja kokista :)

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥