8/29/2012

when i'm falling down, will you pick me up again?

Tätä postausta voi kutsua vain yhdellä nimellä: random. Halusin tulla postailemaan, mutten tienny mistä. Joten teen sitte vähän kaikesta :D
  Tänään koulussa oli aluks valokuvausta. Ei kyllä otettu mitään kuvia vaan kattottiin yhtä leffaa. Sitten mulla oli biologian testi,  mikä saatto mennä ihan metsään. En oikeestaan tiiä. Sitten menin ottaa mun koulukuvan joka oli jääny rästiin kun olin kipeenä. Millanenkohan seki on... Sitte kaks tuntii kässää, jossa teen semmosesta mekkomaista talvitakkia. Aah en malta et se on valmis!!! :)
  Koulun jälkeen menin Ellan kanssa Emilialle, missä me perjaatteessa vaan surffailtiin vaatekauppojen sivuilla. Jotenki on iskeny ihan kauhee shoppaushimo. En malta oottaa et pääsen shoppailemaan. Sen jälkeen kotiin ja kattomaan rästiin jääneet Sinkkuelämät ja Gossip Girlit.

Nyt tähän loppuun mun päivän koululaukun sisältö. Älkää ihmetelkö koulukirjojen puuttumista. En saanu tänään läksyy niin laukussa ei niitä ollut.
 Laukussa siis:
  • Penaali
  • Laskin
  • Kännykkä
  • Avaimet
  • Hajuvesi (Dreams Unlimited)
  • Kalenteri
  • Ipod
  • Huulipuna (Punainen)
  • Puuteri
  • Amsterdam, Anne ja minä
Noi kuvat vähän huonoja, mutten oikeen saanu niistä edustavia kuvia :D

1 comment:

  1. olipas kiva postaus ja tuo sun edellisen postauksen asu on aivan ihana! sopii sulle tosi hyvin :) mistä on noi ihanat kengät?

    ReplyDelete

kommentoikaa nätisti ♥