8/28/2012

you are my only exception

►Paramore - The Only Exception
Koulussa ekaa kertaa pariin viikkoon. Kuten arvelin luokkalaiset töllätteli mua ku mitäki kummajaista ja matikan ope vaan rupes hymyilee et vihdoinki oon tervehtyny. Tuntu vähän kummaliselta. Koulussa oli aluks viel vähä huono olo, mutta se meni onneks pois parin tunnin jälkeen. Yhteiskuntaopissa oli historiallinen hetki ku meijän ope tulee sisään semmosen kärryn kaa mikä o täynnä läppäreitä. Sitte niillä datailtiin ja muute päivä oli ihan tylsä ja tavallinen. Kaipaan lomaa...

Mun saksan matka alkaa lähestyä ja alkaa pikku hiljaa stressata. Se on siis syyskuussa, tarkkaa päivämäärää en kerro ;) ja meen kymmeneks päiväks asuu saksalaiseen perheeseen Goslariin, joka on siis Saksan keskellä siellä jonku vuoriston kupeessa. Apuaaaa!!! Kauhee jännitys!

15. syyskuuta lähestyy nopeasti. Miksi päivä on tärkeä? Koska sillon on mun synttärit! Hihii, oon jo innoissani. Suurin osa siitä johtuu tietysti lahjoista (call me greedy, i don't care), mutta osittain se vanheneminen :D

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥