9/18/2012

cause you know i'd walk a thousand miles if i could just to see you tonight

Oon taas ihan koukussa kaikkiin mustavalkosiin kuviin. Joten sori näitä ny riittää :D Ens postaukseen kenties lisää väriä
Tässä on ny tapahtunu vähän kaikkee. Riikka muutti pois himasta Punavuoreen ja mulla oli tossa synttärit lauantaina. Itse asiassa samana päivänä Riikka muuttiki. Sitte on ollu jo kolme koetta, tai no vasta kolme koetta ja paljon paljon testejä. Tuntuu kun mua revittäis joka suuntaa :D

Huomenna on jo onneks keskiviikko ja bilsassa olis vuorossa veriryhmän selvittäminen. Oon ihan kauhuissani siitä pistäminshommasta mut kauheen kiinnostunu tietämään mikä se sitten olis. Mutsilla on A ja faijalla B. Vai oliks se toisin päin? No kuitenki :D

Ja sitten siitä Saksa-jutusta. Mä oon päättäny etten mee. Tää voi olla mun elämän suurin virhe. Mutta (ihan niinkun How I met your motherissa) kenties mun pitää vaan tehä tää virhe, että mä tiiän että se oli virhe. Juu tossa ei oo mitään järkee, mutta joo... Kadun aika varmasti tätä myöhemmin, mutta nyt en anna sen painaa mua vaan keskityn täysillä kouluun ja valmistaudun jo lukioa varten. Vaikka yhteishakuunkin on vielä vaikka kuinka monta kuukautta :D
Aylin ja minä ♥
(edustan oikeen ihanasti :D)

4 comments:

  1. Oi ihana blogi ja mahtavia kuvia! Liityin lukijaks :)

    ReplyDelete
  2. ok toi vika kuva wtf??????????? oot maailman rumin ihminen oikeesti yök näytät joltain psykopaatilta

    ReplyDelete
    Replies
    1. te anot oikeesti ootte mun päivän piristys :D joojoo kaikilla on oikeus omaan mielipiteensä, mutta et sitten vaan voinu olla kertomatta sitä. siis oikeesti, ei mua kiinnosta mitä mieltä sä oot, en voi vaan olla miettimättä miltähän sä näytät kun pitää muita haukkua :DDDD voi jeesus oikeesti :DD nauran vieläkin

      Delete

kommentoikaa nätisti ♥