9/08/2012

i look to u

 Eilen mentiin siis Ellan ja Emilian (3. kuva) kanssa mahtavaa Klaukkalan keskustaan ostoksille. Mukaan tuli toi ihanan värinen huivi, Kate Mossin Lilabelle ja lisäks yks käsikoru mistä en saanu hyvännököstä kuvaa... Oon aika yllättyny valintoihini. Yleensä mun ostoskasseista löytyy vähintään yks laukku tai kengät. Mutta olin silti tyytyväinen. Ainoo mikä jäi uupumaan oli rannekello. Mulla on nyt kauhee pakkomielle saada semmonen ku en aina jaksa kaivaa kännykkää joka on aina jossai laukun syvimmissä syövereissä.
  Tänään on ollu vaan tämmöstä chillii, en oo jaksanu lähtee yhtään mihinkään. Kohta meen tosin mutsin kanssa Filmtowniin vuokraamaan jonkun leffan ja ostamaan jotain karkkii :) P.s. Project X on ihan sika hyvä leffa, kattokkaa se! :D

4 comments:

  1. en tienny et ostit ton huivinki :D hyi hemmetti oikeesti et häpeen jo miltä näytin vuos sitte.... puhumattakaa 2010 :DDDD
    ja sun hiukset muuten näyttää kivan pitkiltä (: !

    ReplyDelete
    Replies
    1. et sä pahalle näyttäny :D kiitti, katon koko ajan et noi hiukset on osa mun hiuksii :D

      Delete
    2. noi hiukset on osa sun hiuksii... :----DD joo mäki katoin aluks et oho ompa sun hiukset pitkät ku sul on toi huivi :) nii varmaa, mun silmät palaa ku katon tota kuvaa :DDD

      Delete
    3. ääh oon ihan sekasin, siis katoin että toi huivi on osa mun hiuksii :D

      Delete

kommentoikaa nätisti ♥