9/09/2012

i'm so in love with your early morning starbucks smile


Tääki viikonloppu on menny ihan hujauksessa. Kohta pitäis lukee vielä huomiseen äikän kokeeseen, onneks koealue on vaan kolme kappaletta. On se yläaste mukavaa :D Tiistaina olis liikuntapäivä. Ohjelmassa olis 6km kävely ja ysit vastaan kasit futismatsi. Harkitsen karkaamista Riikan kanssa Kallioon ;)

Saksa-juttua en ole vieläkään päättänyt. Alkaa pikku hiljaa ahdistaa. Tulee kamala olo kun juttelen Aylinille niinkun mikään ei olis vikana. Niin helpoin tapa olis vaan mennä sinne. Mutta en oikeesti tiedä mitä ite haluan. En tiiä voinko riskeeraa mun terveyttä tai voinko jäädä koulusta vielä lisää pois ja jäädä vielä lisää jälkeen (jos se nyt on mahdollista). Jos en haluukkaan mennä, oonko kamala ihminen? Onko rikollista olla itsekäs?

Tää syksy on tehny mut kauheen mietteliääks ja saatan istuu yli tunninki kuunnellen musaa ja vaa miettien asioita. Mm. Yläasteen loppuminen, lukiot, vanheneminen, koulunumerot jne. lista jatkuu loputtomiin.

p.s. kuunnelkaa toi biisi! Kuulin sen vahingossa Riikan spotify-listalta ja nyt oon ihan koukussa ♥

3 comments:

  1. Lähe sinne Saksaan! Voin kertoo, et tuut katumaan jos päätät olla menemättä. Tollasta kokemusta ei vaan missään nimessä kannata jättää väliin! Se on niin lyhyt aika ettet varmasti menetä koulun suhteen mitään ja saat varmasti sen jälkeen toiset kiinni. Usko mua ja mene!

    ReplyDelete
  2. Ja jos kovasti paljon ahdistaa niin voit soittaa mulle koska vaan - mä kyllä kuuntelen, tuen ja neuvon <3

    ReplyDelete
  3. Olit mun vanhan blogin lukija, joten ajattelin ilmottaa sulle että aloitin ihan uuden blogin ja olisi kiva saada teitä vanhoja lukijoita sinnekin :D

    >> http://dreamer-juulia.blogspot.fi/

    ReplyDelete

kommentoikaa nätisti ♥