9/22/2012

when we met i was born an angel, out of a lyre



Tossa mun kahen viime päivän ostokset, kuvist puuttuu vielä luumunväriset nilkkurit mut niistä sitten myöhemmin.
  Oon nyt ostellu ihan hirveesti kaikkee ja kaikki synttärirahat on jo huvennu, parii euroo lukuunottamatta :D Sorruin ostamaan taas uuden laukun, mutta pystyin melkein kuulemaan kun se kutsu mua. Sitten ostin spontaanisti True Bloodin 1. tuottiksen. Oon katellu Marjiksen kanssa jo kaikki ilmestyneet kaudet, mutta halusin silti ton omaksi. Ja sitten uus lompakko ja tekokynnet... Huooh en oikeestaan TARVII mitään noista, mut halusin ne :D Olisin voinu sijoittaa johonki mitä tarviin, niinku rannekelloon mutta ei... Tai no noita kuulokkeita tarvitsin oikeesti, kuuntelin edelliset rikki asti.
  Omia kuvia ei tällä kertaa, en haluu sortuu sellasiin kauheisiin peilikuviin. Riikka tulee vissiin tiistaina visiitille niin ehkä saadan aikaseks parit kuvat. Ja sillon sitte kuvii niistä nilkkureista! :)

P.s. Kuunnelkaa noi biisit. Ne on aivan ihanat. Oon raiskannu replay-napin. Molemmat Gossip Girlin neloskaudelta ♥

2 comments:

kommentoikaa nätisti ♥