10/04/2012

give me love.

Stadista kuvia. Eipä paljoo kuvia saatu ku oli kauheen vähän aikaa ja juostiin vaan kaupasta toiseen. Mukaan tuli rannekello, josta kuvia myöhemmin. Meinasin sortuu ostaa laukun mutta olen ylpeä sanoesssani että pidättäydyin! :D Katoin kanssa semmosia karvaliivejä, mulla on nyt ihan kauhee himo ostaa semmonen ♥

Tänään koulussa mulla oli ekana ussaa josta oli ihana pistari, tosin muistin kaiken niin hyvin että odotan ihan hyvää numeroa :) Sitte oli vaa perus enkkuu ja opossa oli joku tyyppi selostamssa vaskivuoren lukiosta. Sitten äikkää ja sitten mulla oli semmonen opo-keskustelu missä vaa rupateltiin mun tulevaisuuden suunnitelmista ja sitte päivä päätty yhteiskuntaoppii missä keskusteltiin presidenteistä. Sitten vähän aikaa Emillä ja nyt sitten kotona ja pitäs lukee huomiseen bilsan kokeeseen ja YHn jättitestiin... -.-

6 comments:

  1. Hurjan kiva postaus!
    Ps. jihuu vaskivuori! Tuu ihmeessä kattelemaan koulua avoimien ovien pvään alkukeväästä, (vaikka kallioon meno sulle varmaa onkin) sillä siellä hyvä meininki ! (: vaikka jonkun kaveris kanssa tms

    ReplyDelete
    Replies
    1. aattelin just ehkä tulla sinne kattelee, laitan vaskivuoren varmaan neljänneks vaihtoehoks :)

      Delete
  2. ihania kuvia!:)

    emma-makemyday.blogspot.fi

    ReplyDelete

kommentoikaa nätisti ♥