10/01/2012

kaalimaan kakaroita

Taas pieni tauko tossa. On nyt vähän vaikeempi postata kun henkilökohtanen kuvaaja muutti omaan kotiinsa, vaikka onhan se mun pokkarikin ihan jees, mutta kun on kerran järkkärin kanssa kuvaillu ei oo paluuta :D
Tänään siis eka päivä lokakuuta... Miten tää aika menee näin nopeesti :D Siis oikeesti vasta äskenhän koulut alko. Kohta on jo syysloma, sitten on jo joulu, yhteishaut ja kevätjuhlat ja mun vuodet peruskoulussa on ohi. Tuntuu jotenki haikeelta, jotaikin ihmisii joidenka kanssa oon ollu samalla luokalla yheksän vuotta en nää enää koskaan. Jotku ystävätki voi jäädä jälkeen, välimatkat ja tommoset. Mutta silti oottelen kauheesti et pääsen jo pois täältä tuppukylästä, peltojen ja kaalien Nurmijärveltä. (Sain just tietää et Nurmijärvi tuottaa kolmasosan koko Suomen kaaleista, olin ihan sillee whaaaaat :D)
 Luokiovaihtoehot on mulla siis jo valmiina. 1. Kallio 2. TYK 3. SYK 4. Norssi 5. Arkadia. Kaikki siis Helsingissä Arkadiaa lukuunottamatta, mutta se nyt on semmonen turvavaihtoehto mikäli en pääse mihinkään, mutta se on siis todellakin viimeinen vaihtoehto. Kaikkiin tarvitaan hyvä keskiarvo (miinus Arkadia) ja oon jo nyt ihan paineessa, siis kyllähän mun keskiarvo on hyvä (9.1), mut haluisin sitä vielä nostaa, jotta pääsisin niinku "varmemmin sisään" :D
Tossa ny vähän tulevaisuuden suunnitelmia. Tuun kyllä vauhkoomaan asiasta vielä paljon enemmän ;)

2 comments:

kommentoikaa nätisti ♥