11/05/2012

the same things that both haunt and heal

Taas on vierähtäny yli viikko kun on viimeks postannu. Aika menee vauhdilla ja jotenkin mun postausvauhti ei vaan pysy perässä. Mutta tällä kertaa en aloitakkaan sanomalla "no tänä aikana ei oo oikeen tapahtunu mitään", koska tällä kertaa mulla on ollu jotain toimintaakin. Tai no ei mitään niin ihmeellistä :D
Loma tuli. Ja meni. Oikeestaan istuin vaan (tosi terveellistä) koneen ääressä ja kattelin netistä kaikkii kivoja sarjoja. Kolusin mm. Make it or break it:in kokonaan läpi, pari Supernaturalin tuottista ja vähän Vampyyripäiväkirjoja. Ja söin, niinkuin lupasinkin, kaikkee epäterveellistä kaiken maailman munkeista jäätelöön. Mutta sitten se loma loppu ja ankee paluu arkeen... Tosin kerkesin olla kaks päivää koulussa ja sitten sain jonkun sortin mahaflunssan ja makasin vaan himassa kolme päivää, tekemättä yhtään mitää. Nukuin vaan lähinnä.
Viikonloppuna onnituin kampeemaan itteni ylös sängystä ja menemään Emilialle. Mitäs siinä, juteltiin ja naurettiin ihan katketaksemme. Ihme ettei Emilian porukat tullu kattomaan ollaanko tukehtumassa tai jotain. Sitten tulin kotiin ja katoin porukoiden kanssa ensin REDin (retired extremely dangerous) ja sitte ittekseni Marvel's The Avengers:in, molemmat oli ihan jees. Sunnuntaina luin varmaan kuus tuntii putkeen terveystietoo ja äidinkieltä. Koska mulla oli tänään kokeet. Jotka meni kai iha hyvin. Matikassa tarkastettiin kokeita, joista sain ysin, mutta sitten selviskin että se oli tarkastanu yhen mun tehtävistä ihan väärin ja se oliki oikein joten mun numero nous 9½leen :)

Ja tossa oli kaikki mitä oon tehny viimesen kahen viikon aikana. Eli ei sittenkään niin paljon :D

3 comments:

  1. Mulla on mun blogissa sulle haaste :)
    http://pauliina-meandmyworld.blogspot.fi/2012/11/haastetta.html

    ReplyDelete
  2. kivoja kuvia c::

    satelliitti.blogspot.fi

    ReplyDelete

kommentoikaa nätisti ♥