2/10/2013

it's like wishing for rain as i stand in the desert

Vihdoin ja viimein asukuvia. Onkohan siitä ny mitä yli kuukaus?
Riikka siis tuli tänään himaan, tai no oli se perjantainaki ja sit mentii ottaa kuvii tonne ihanaan lumisateeseen. Huomiseen mennessä pitäs olla tullu melkee 20cm lisää lunta. Siis aivan ihanaa sit rämpii 2km kouluun...
Huomenna olis äikän koe jostain nominaalimuodoist ja en oikeesti jaksa lukeee. Mut pitäs onnistuu pitää mun äikkä kymppinä koska se on oleellinen osa mun 9 keskiarvoo joka mun täytyy pitää Kallioo varten. Siis voi @€%&!!! yhteishakuun on 15 päivää ja mun pitäs alottaa täyttää mun harrastepapereita ja ainevalintakortteja. Plus huomenna alkaa haku kesätöihin mutten oo varma jaksanks, mutsi tietysti o iha vihanen. Pitäs oppii vastuuta ja tienata rajaa jne. Mutta hemmetti mä oon 15 ja eiks nyt pitäs viel antaa vaan olla ja makailla ja nauttia mun "nuoruusvuosista"... Huooh, ei vaa jaksa.

2 comments:

  1. Heippa! :> Sut on haastettu, käy tsekkaamassa haaste täältä: http://kuurupiilosta.blogspot.fi/2013/02/challenge.html

    ReplyDelete

kommentoikaa nätisti ♥