2/04/2013

out here on my own.

 Katoin tänään vaan puhelimest päivämäärää ja olin sillee mitä helvettiä? Onks oikeesti jo helmikuun neljäs?!?! Mitä hemmettiä oikeesti? Oon ollu näköjään ihan koomassa koko viime kuukauden. Siis joo olin puolet tammikuusta Thaimaassa mutta mihis se toinen puolikas oikeen hävis... No idea...
  21 päivän päästä alkaa jo yhteishaku ja kohta mun pitäs alkaa täyttämään mun harrastepapereita Kalliota varten, alkaa jo pikku hiljaa jännittämään...
  Koulussa menee nyt miten menee, oottelen parhaillaan YHn kokeen tuloksia ja huomenna ne pitäs saada... Tavotteena olis semmonen mukava 10- mutta kattoo nyt. Eli kai nyt vois sanoo että ihan mukavasti on alkanu vuos, ainakin koulurintamalla...
  Kahen viikon päästä oliskin jo ihana hiihtoloma ja suunnaks jälleen kerran Hirvensalmi, jossa pääsen vaan makaamaan mummille. Ja ainakin tämän hetkisen tiedon mukaan Riikka olis sinne kanssa tulossa, niin saatettais saada aikaseks ottaa jopa kuvia.

Ja siitä linkitä blogisi jutusta. Olen hyvin laiska enkä oo jaksanu väsätä sitä niin siihen voi vielä osallistua. Kattois jos saisin sen lähiaikoina nyt setvittyy.

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥