3/12/2013

holy crap how did i get this old

Hyi minä, hyi minä, hyi minä! En oo kirjottanu ikuisuuksiin ja ainoo tekosyy on laiskuus. Oon vieläki iha koomassa, enkä millää jaksas tehä yhtää mitää...
  No oon pakottanu itteni tekee sentää jotain sillä sain tänään vihdoin ja viimein mun Kallio-paperit valmiiks. Jätin oma hakemuksen ihan viime tinkaan ja sanontaanko näin että muste on tuskin ees kuivunu siitä paperilta. Mulla on just tommonen paha tapa jättää kaikki ihan viimeseen hetkeen. Huomenna kuiteski suunta kohti Kalliota koska käyn tiputtamassa nää paperit iha ite, koska en luota postiin. Varmaa hukkais sen jossain matkalla ja siitä nousis semmonen myrsky että!
  Tuntuu oudolta että peruskoulu loppuu kohta. Puhelimen laskurissa lukee 81 päivää kevätjuhlaan ja vaan 55 jos ottaa viikonloput pois. Alkaa tuntuu jo pikku hiljaa haikeelta. Oon ollu joidenki tyyppien kaa samalla luokalla 9 vuotta, siis semmosta pikku naperosta. Saattaa olla etten nää jotain niist tyypeistä enää koskaa, koska tuntuu et kaikki levittäytyy vähä kaikki alle. Meijän luokalta ykskään ei pyri Kallioon. No ehkä sitte kymmenen vuoden päästä luokkakokouksessa :D
  Ja toinen hauska juttu. Älysin vasta äskettäin et täytän tänä vuonna 16, miten tää oikeen tapahtu. Alkaa tulla jo ikäkriisi. Mä elin luulossa että sen piti tulla vasta kolmekymppisenä :D

Tähän jää nyt tää postauksenyritys. Aattelin vielä julkasta semmosen inspiration postauksen kuroakseni tätä postaustaukoa hieman kiinni ;)

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥