5/29/2013

every breath that you're breathing


Tosi tyylikkäitä kuvia, tiiän... Lupasin joskus ettei musta tuu sellasta instahörhöö joka ottaa kaikki kuvat instagrammista. No ei järkkärii joten nyt täytyy vaan inprovisoida. Kuvissa siis ytimekkäästi tää päivä. Miinus koulu. Sieltä kukaan ei haluu kuvia, hrrrrr.... Anywas tossa näkyy mm. mun päättärimekko, meinasin aluks laittaa mun tanssimekon mut sama mekko kahissa tärkeissä juhlissa, joo ei. Ja tosta nyt leikkaantu pois mun kengät mutta niiden kuva löytyy jostain päin mun instagrammia, eli nimimerkillä IncaTv. Mutta joo sellaset 15 cm korot etten tuntis olooni ihan niin lyheks.

Ei mulla mitään erikoista ollu. Koulussa vaan ollaan, maanantainaki viidellä tunnilla kuudesta katottiin vaan jotain pimeitä leffoja. Tosin mulla on yks juhlimisen aihe. Ei enää KOSKAAN peruskoulun matikkaa! Okei lukiossa on paljon vaikeempaa, mutta silti... JEEEE!

Ja tähän loppuun: Mitä hemmettiä mä ostan mun luokanvalvojalle lahjaks? Ideoita? (Kyseessä siis naispuolinen opettaja)

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥