5/20/2013

goodbye to everything that i knew

12 päivää peruskoulussa. Ei jumalauta! Tuntuu et tulee koko ajan tämmösii ahdistuskohtauksii. Tänäänki älysin ettei mulla oo enää ainuttakaan normaalia torstaita. Tän viikon torstaina on tanssit ja ens viikolla on jo luokanvalvojan tunteja torstaina. Ei enää koskaan uskontoa! Jippii! Pitäs vaan jaksaa täyttää ne samperin paperit...
Peruskoulu tulee loppumaan mulla ihan hyvin numeroin. Todistuksessa tulee olemaan kai yks kasi... Murr, tyhmä fysiikka. On se kyllä aika ihme juttu, että saan kasin vaikka kokeiden keskiarvo 8.71, kyllä ketuttaa... No kuiteski, muut numerot on sitä ysiä ja kymppiä. Kympit tulee varmaan äikästä ja ehkä uskonnosta... aistin ironiaa sen uskonnon kanssa. Mutta niin keskiarvo on sitten sitä 9 ja 9.1 pintaan, jonka pitäs riittää Kallioon, koska sen lisäks 20 harrastusta ja ylistystä äikänopettajalta ja oma hakemus meni kanssa aikas hyvin.
Ja siitä tulikin mieleen... alle kuukaus lukiotuloksiin! Saan varmaan oikeesti jonkun halvauksen. Aateltiin kavereiden kanssa että mennään meille ja sit ne on meillä yötä ja valvotaan koko yö ja aamulla pelataan sellaista jännää peliä kuin F5. Elikkä me mennään Kallion sivuille (okei mä oon meistä ainut joka sinne pyrkii, mutta ne pyrki semmoseen lukioon mihin on niin helppo päästä ettei niitten tarvii stressaa ja saada paskahalvauksia) ja sitten kun kello on jotain 8.58 aletaan painamaan F5sta ja se kuka painaa vikana nappia ennen ku tulokset tulee, voittaa. Kuulostaa joo vähän maaniselta
Jotkut ei oikeesti osaa alottaa tekstejään, mutta multa se sujuu silleen ihan jees. Mutta lopetuksissa mä oon aivan (anteeksi ny vaan) paska. Nää mun teksti kertoo millon mistäkin ja sit ne loppuu kun seinään. Mutta joo nyt häivyn tekemään jotain :D

2 comments:

  1. kyllä sä kallioon pääset inka!! :--) pitelen peukkuja (-:

    // haaveillaan.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. toivotaan... :D samaa sinne! :)

      Delete

kommentoikaa nätisti ♥