5/02/2013

Hälsningar från Sverige

Olin siis viime torstaista lauantaihin Ruotsin risteilyllä. Postaus tulee vähän myöhässä, koska Riikka lähetti ne mulle vasta nytten.
  Oli kyllä tosi mukava reissu ja sain haalittuu kaikkee mukavaa tavaraa mukaan. Pitäs varmaan joku päivä ottaa kuvia... Ja kaiken kukkuraks sain ostetuks mun ihka ensimmäisen Topshop-vaatekappaleen! Varsinainen halpakauppa tosiaan... :D Sitte pari juttuu Gina Tricotista ja Bik Bokista ja Tax Freestä tuli mukaan karkkia ja hajuvesi. Ihan hyvä saalis mun budjetilla ;)
 Ainoota miinusta matkalta oli ehkä että siellä oli ihan perhanan kylmä. No joo mulla ei ollu mikään lämpimin takki, mutta mutta... Lisäks siellä tuuli niin hemmetisti että luulin että hiukset irtoo. Mutta suurin osa päivästä meni kaupoissa sisällä, joten ei sekään ollut mikään iso juttu, paitsi ehkä siinä vaiheessa kun porukat päätti patikoida vanhan kaupungin läpi kävellen laivalle. Not so nice. :D

2 comments:

  1. kivoja kuvia!
    tosin ois hienompii, jos et muokkais ihan noin paljoa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitoksia :) pidän mielessä!

      Delete

kommentoikaa nätisti ♥