5/01/2013

look into my eyes it's where my demons hide

Vaan pari hassuu kuvaa tänään. Riikka ei oo vielkään saanu aikaseks lähetettyy yhtii kuvii....
Okei, oon tällä hetkellä lievästi sanottuna jotain hermostuneen ja ekstaasien väliltä. Kädet tärisee ja joudun koko ajan pyyhkii tätä tekstii kun tulee niin perhanasti kirjotusvirheitä. Ja sille on ihan syy. Sain tänään nimittäin jotain kenties maailmaamullistavaa tietoa! En sano nyt siitä sen enempää, joo tyhmää jättää tää tälleen kutkuttamaan, mutta mutta... Sanotaan vaan että se liittyy Kallioon ;)
Sitten muihin, aivan yhtä maailmamullistaviin, asioihin... Nimittäin päättärit! Mun peruskoulu loppuu virallisesti tasan kuukauden päästä! Alkaa jo pikku hiljaa jännittää. Joudun meijän luokan kanssa esittämään jonku nolon Ysien Unelmien Aakkoset -jutun... Se on semmonen mihin on kasattu jutui mitä me halutaan tulevaisuudessa aakkosissa. Vaikee selittää... Meidän ei alunperin ees pitäny esittää mitään tänä vuonna paitsi perus Sankarit-laulu kaikkien ysien kanssa. Mutta sitten tietyt vähä-älyiset luokkalaiset päätti huudella kovaan ääneen joulujuhlassa miten surkeita kaikki on, joten rangaistukseks koko luokka joutuu sitten esiintymään kevätjuhlassa...
Vielä päättäreihin liittyen. Käytän siis tuota mekkoa myös siellä, Sovitin tänään vielä sitä. Ihan  hyvin istui, vaikka se onkin vähän liian iso. XXS-kokoa ei ollu niin niin. Ton lisäks sitte vaan jotkut järkyttävän korkeet korot ja valmis. Mä kun oon aikamoinen pätkä, sitä ei välttämättä huomaa kuvista, mutta mähän olen vaan 160cm. Kuitenki, mulle on kuittailtu mun pituudesta varmaan koko peruskoulu, niin nyt tuun vikana päivä sellasissa koroissa että tuntuu.
 
Eipä tässä muuta. Toivottavasti Riikka sais ne kuvat lähettyä huomiseks, että sais vähä asukuvia :)
 
P.S. Olen juuri löytänyt ihanan bändin: Imagine Dragons! Okei, se on aika tunnettu, mutta ne jotka ei oo kuunnellu niin menkää kuuntelee! 

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥