5/23/2013

ysien tanssit 2013

 (mä ja mun pari edustamassa :D)
 Inka 160cm, Patu n. 190cm
Tänään oli siis suuri tanssipäivä. Kaikki suju ihan hyvin lukuunottamatta paria sekoilua ja hitonmoisia rakkoja jaloissa. Kaiken kaikkiaan oli kyllä tosi hyvä kokemus ja hyvä lopetus peruskoululle :) Tajusin vasta tänään kunnolla että tähän tää oikeesti loppuu. Istuskeltiin ruokalassa kaikkien ysien kanssa ja vararehtori piti puhetta ja toivotti meille hyvää elämää ja onnea tulevaisuudessa. Mulle tulee varmaan kauhee ikävä kaikkia ihmisiä... Arghhh! Jollain tavalla haluisin että se loppuis jo mutta toisaalla tulee olemaan kauheen vaikeeta erota kaikista ihmisitä... Tää on kyllä niin perseestä... (okei lupaan nyt etten enää jauha tästä asiasta koska sitä tulee teillä varmaan jo korvista ulos :D)

Herästys mulla oli tänään puol kaheksan, vaikka päivä alko vasta klo 11. Menin sitten kasiks Emille missä alko semmonen valmistautuminen että huh huh. Ensin meikkaus hiusten laitto, noista kuvista ei välttämättä saa selvää mutta mulla on semmonen monimutkanen nutturasysteemi. Ja sitten mekon laittaminen... ei hemmetti kun me laitetettiin tota mun mekkoo... Sitä piti ylhäällä jotain viis pinnii ja paljon teippii. Yksolkasissa on just semmonen ongelma et se valuu toiselta puolelta ja koska revittelyssä oli paljon käsien nosteluu ja heilumista, piti varmistaa että se pysy ylhäällä :D

Koulussa oli hirvee hulina. Kaikki tanssijat oli pakkautunu aulaan ja siellä oli tosi kuuma. Ensin tanssittiin ala-asteen eessä ja sitten yläasteen. Yläasteen osiossa tuntu kun koko hemmetin Klaukkala olis tullu sinne. Sinne siis sai tuoda kavereita, vanhempia ym. Ei paineita, varsinki kun kengät oli vähän sellaset liukuvat. Onneks kaikki meni tosi hyvin ja jäi tosi hyvä fiilis! :)

Sitten jälkeenpäin Emille ja sitte hirvee operaatio saada mun mekko pois. Jesarin repiminen ihosta... not nice. Ja sit katottiin kaikki kuvat ja valikoin sitten tänne parhaat. Tai no parhaat ja parhaat, mulla ei ollu tänään erityisen hyvä naamapäivä, mutta kaipa täytyy vaan kestää :D

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥