7/15/2013

the sky is the limit


Taas tämmönen kahen viikon tauko. Tosin tällä kertaa mulla on hyvä syy, tai melkein. Asustan edelleen täällä mummilla ja tällä hetkellä internet-yhteys on niin surkea, että hyvä kun spotify toimii ...
   Loma vaan etenee ja etenee ja enää alle kuukaus lomaa. Kauhistus... Raahaudun täältä pois viimestään 1. elokuuta koska pitäs vielä ostella koulukirjoja ja tämmösii ja en oo vieläkään saanu pakattuu kaikkii mun kamoi muuttoo varten. 
   Oon käyny kesän aikana shoppailemassa jotain neljä kertaa ja joka kerta on tullu mukaan kaikkee ihanaa, mutten oo saanu aikaseks otettuu niist kunnolla kuvii koska mulla on vaan mun puhelin täällä eikä ees mun pokkarii niin niin... Mutta tossa kollaasissa näkyy ainakin kaks mun uutta ostosta elikkä toi raitamekko ja uudet kuoret puhelimeen. Yritän ottaa kuvii mun muistakin ostoksista :) ja lisäks tossa näkyy maisemaa tulevasta asunnosta.

Yritän saada sen linkitä blogisi -höskän valmiiks mutta se on vähän vaikeeta koska tarkastan ne blogit mun puhelimella...

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥