8/21/2013

and the walls kept tumbling down in the city that we love

 Tämmöstä tänään. Riikka tuli tänään kylään ja päätettiin olla hyviä bloggareita :D
  Saatiin eilen wilma-tunnukset ja oon tänään vaan lähinnä säätäny sen kanssa. Katoin koko vuoden kurssit nyt valmiiks niin voin huomenna sitten tykittää kun wilma aukee. Meni kyllä vähän aikaa kun pohdin naama irvessä että mihin nyt mitäkin. Mulla oliki pientä probleemaa kun mun pitäs alottaa ens jaksossa lyhyt matikka ja espanja ja ne on molemmat samalla palkilla ja molemmat on ainoot tarjonnat nii nii. Kävin sitten opon luona niin nyt ne joutuu vaihtelee oppituntien paikkoja ja tämmösii... Huooh, ihme säätöö.
  Perjantaina olis sitten nasut ja oon jo nyt vähän kauhusta kankee. Naamaan tulee kuulemma kaikkea kananmunista siirappiin, että sitä ootellessa :D Tosin mun mielestä nasut on vaan semmonen mikä täytyy vaan kestää koska se kuuluu lukioon.
  Viikonloppuna olis sitten suuntana Klaukkala ja entinen koti. Vois pakkailla jotain kamoja joita jäi jälkeen ja tämmöstä ja käydä kavereilla kylässä :)
Ja eilen oli silleen aikas jännä päivä, koska tapasin yhden Oonan, joka oli siis mun kanssa samalla luokalla nelosella ja ei sitten sen jälkeen oltu oikein yhteyksissä, kun Oona muutti muualle. Mutta sitten molemmat pääs asumaan Suomen parhaaseen kaupunkiin ja tavattiin sitten pitkästä aikaa eilen. Päristii sitten ympäri Kamppii ja Forumii ja oli kyllä tosi hauskaa :) On tosi kivaa et voi "elvyttää" tommosii vanhoja kaverisuhteita!

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥