8/17/2013

we don't have to worry about nothing

Värjäsin siis tän viikon maanantaina hiukset kampaajalla:
Mun hiukset oli siis värjätty hennalla niin vaikka tavottelin ihan vaan ruskeeta niin se punanen puskee vähän tuolta värin alta. Mutta ei se mitään ja mun mielestä toi on tosi hyvä ja oon tyytyväinen. Lyhensin hiuksii kanssa joku 15cm, koska mun latvat oli niin surkeessa kunnossa että päätin sitten ottaa oikeen kunnolla :D

Lukio on alkanu mukavasti ja oon saanu paljon uusia kivoja tuttuja :) Perjantaina oli tutustumispäivä Kuntokalliossa ja leikittiin monta tuntii kaikkii hauskoja leikkeja ja sitten oli semmonen tietovisa, jossa kysyttiin kaikkia TYK-aiheisia kysymyksiä ja mun ryhmäläiset voitti ja me saatin kaikki leffaliput joten se oli aika jees. Ja koko viikko on ollu vaan lähinnä oleiluu, mutta ens viikolla alkaa sitten kunnollinen opiskelu!
 Mulla on tässä jaksossa vaan viis kurssii ja päivät on onneks mukavan lyhyitä. Maanantainakin mulla on vaan kolme tuntii kouluu. Joten ainakin nyt on mukavan rentoo, tosin tiiän että tää kostautuu myöhemmin :D
 Alan jo tottua Helsingissä menemiseen. En oo menny ennen tätä viikkoa ratikalla kun ehkä kaks kertaa ja nyt alan vähitellen oppia! Ja sain kanssa tällä viikolla matkakortin ja kirjastokortin! Onhan tässä vielä totuteltavaa koska mun Helsinki-tietous on lähinnä vaan sillä alueella mistä löytyy Forum ja Stockman :D Mutta kyllä se tästä lähtee!

4 comments:

  1. miks sun kuvat ja sun kaverin blogin kuvat on näin huonolaatusia? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. että sä voisit kysyä siitä :D

      Delete
  2. Harkitse vielä sitä punaista fledaa. On toi ruskea hyvä, mut sulle kävis varmaan joku tosi kirkas väri. (Tai sit en oo vielä tottunu tuohon ruskeaan).Hyviä kuvia sulla on. Tausta sopivasti "yli" jotta kohde tulee esiin. Kateellisten paskapuheita nuo negatiiviset arvostelut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saattaa olla että palaan viel joskus punaseen mut ny halusn jotain erilaista :D Kiitoksia :)

      Delete

kommentoikaa nätisti ♥