9/13/2013

best i ever had

Pari instagramkuvaa, josta mut löytää siis nimimerkillä incatv (joo älkää kysykö)
1. Joo sain siis synttärilahjaks Seppälän lahjakortin ja ostin sillä kengät ja jäljelle jäi vielä vähän rahaa niin ostin sitten tommosia mattalakkoja. Toimii tosi hyvin ja aika halpoja 3,95 per kpl ja sit oli viel semmonen tarjous et sain kolme kynsilakkaa kahen hinnalla :) Kannattaa ostaa! 2.&3. Tänään oli liikassa hohtokeilausta jossain keilahallissa Ruusulankadulla, tai ainakin niin luulen... Mun Helsinki-tietous on ehkä laajentunu, muttei ihan niin paljon :D Oli hauskaa, tosin koin sen kummallisena et ensin olin ihan tulessa ja vedin vaan kaatoja ja sen jälkeen kaikki meni ränniin...4. Koulun jälkeen menin kavereiden kanssa Regattaan ja otettiin vielä mukaan meijän koulun yks vaihtareista ja oli tosi mukavaa. Toi oli ihana kahvila ja tosi kodikas plus sitten tää ihana sää. Perfect!

Sunnuntaina olis sitten synttärit ja oon aika innoissani, vaikka eihän vanheneminen nyt niin iso juttu oo :D Ella ja Emi tulee huomenna sitten kylään ja pidetään pienet juhlat! Aamupäivästä mennään Emin kanssa kattomaan Luukaupunki, minkä oon muuten halunnu nähä jo kauan :) Ja Ella tulee sit myöhemmin kun sitä ei kauheesti toi leffa kiinnostanu. Luvassa olis leffan kattomista ja sitten värjätään mun pehko... Saa nähä mitä siitäkin tulee...

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥