10/05/2013

i have loved you for a thousand years

Viime lauantaina olin siis enon häissä ja tässä nyt pari kuvaa. Luulis, että olis saanu aikaseks ottaa enemmän kuvia mutta ei jotenkin käyny ees mielessä kaivaa kameraa esiin ja nääkin vähäiset kuvat on kaikki Riikan ottamia. Jotkut saattaa tunnistaa mun mekon, tanssin tossa siis viime keväänä mun ysien tanssit. Olisin halunnut uuden mekon, mutta en sitten kerennyt mennä metsästämään uutta mekkoa.
   Noi ei ollut mitkään erityisen suuret häät, mutta tosin kun vertaa mun äidin häihin viime jouluna, johon osallistu siis kenties kaiken kaikkiaan hääparin lisäksi 9 henkilöä niin oli tuolla jonkun verran väkeä. Oli ihan hauskaa ja olin tietysti tosi ilonen enon puolesta, mutta mä en oo niin näiden sukujuhlien perään. Varmaan viis mummoa tuli kertomaan mulle kuinka mä olin niin kasvanut ja mä olin hieman hämmentynyt, koska mulla ei ollut harmainta aavistusta keitä ne ihmisiset oli :D Lähettiin jo kuuden maissa ajelemaan hääpaikalta kotiin, koska oltiin sen verran väsyneitä ja matkaa kotiin oli semmonen puoltoista tuntia. Illemmalla sitten vaan äkkiä nukkumaan!

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥