10/06/2013

over the love

 Nyt on selvitty 1. jaksosta! Tai teknisesti se loppu jo keskiviikkona, mutta samapa tuo. Koeviikko meni ihan jees, enkku ja hissa tuntu menenvän oikein hyvin, mutta kattoo nyt ja äikästä ja ruotsista mulla ei oo mitään aavistusta. Jos nyt olisi vielä peruskoulun kriteerit niin voisin olettaa niistä jotain kasin ja ysin väliltä, mutta nyt ei voi oikein tietää.
   Nyt pienten mutkien kautta uusi jakso on lähtenyt käyntiin! Olin siis suunnitellut koko vuoden lukujärjestykseni oikein tarkkaan ja menin Wilmaan tismalleen sillä hetkellä kun se aukesi ja sain kaiken ihan täydellisesti, mutta sitten opo päätti mennä sorkkimaan sitä ja voisi sanoa että kaikki meni perseelleen... Ensin mulla oli vain yksi 7 kurssin jakso ja yhtäkkiä niitä olikin kolme puhumattakaan siitä että mulle oli laitettu HI1 ja KU1 molemmat kaks kertaa ja mun HI2 oli otettu kokonaan pois... Voisi sanoa että ärsytti ihan pikkasen. Kaikeksi onneksi mä osasin ite korjata tilanteen!
  Arvatkaapas mikä on ihanaa? Alle viikko syyslomaan!!! Tää alkusyksy on hujahtanu ihan huomaamatta ohi ja en voi uskoo että loma on jo näin lähellä ♥ Niinkuin joka vuosi - oliskohan tää nyt 7. vuosi - mä suuntaan mummille Hirvensalmelle eristyksiin nauttimaan hetkellisestä rauhasta. En malta oottaa :)

1 comment:

kommentoikaa nätisti ♥