10/24/2013

tell me what i'm looking for

Taukoa, taukoa, taukoa. Satuin olemaan juuri oikeen kunnon kuolontaudissa ja oon ollu viimeset kaks viikkoa aika ruhtinaallisen karmeessa kunnossa. Lomakin meni vähän pilalle kun sai viettää sen vaan sängyn pohjalla. En edes päässyt odotetulle Mikkelin shoppailureissulle ja kyllä otti pataan... Mutta onneksi lomalla tapahtui sentään jotain mukavaa! Mua nimittäin haastateltiin Kirkko ja Kaupunki -lehteen kirjablogaamisesta!
Eli niille jotka ei tosiaan tiedä, niin mulla on tosiaan kirjablogi nimeltä Kirjapinot ja oon nyt kirjotellu sinne vähän päälle kaks vuotta. Ja sitten jostain kumman syystä ne päätti sieltä lehdestä ottaa muhun yhteyttä kun ne halus tehdä kulttuurisivuille artikkelin kirjablogeista. Haastateltuja oli minä ja kaks muuta ja haastattelu tehtiin puhelimitse. Olin aika järkyttyny, koska ei sen niin tunnettu blogi ole :D Mutta koska ne halus kahen aikusen lisäks jonkun nuoremman näkökulman ja näköjään muita kirjablogaajia mun ikäluokasta ei ole, niin ne pääty ottamaan mut. Olin aika stressissä siitä haastatttelusta, koska olin sillon kipeenä ja musta ei lähtenyt ääntä kauheesti. Onneks haastattelu meni kuitenkin oikein hyvin! Tähän sitten vielä linkki siihen artikkeliin: http://www.kirkkojakaupunki.fi/kulttuuri/kirja-blogien-viidakko
Asiasta toiseen! 2. jakso etenee mukavasti ja talvi vaan lähestyy lähestymistään ja nyt mun eteen on tullut pulma. Yhteishaut lähestyy tässä samalla ja oon miettiny pääni puhki että pyrkisinkö Kallioon uudestaan... Viihdyn TYKissä ja mulla on ihania kavereita, mutta toisaalla Kallion on ainoo asia mitä mä oon oikeesti halunnu... Mutta sitten pelkään etten pääse tälläkään kertaa ja se sattuu sit kaks kertaa enemmän... Mul ei oo tullu enempää harrastuksia, mut suunnittelin alottavani teatterin uudestaan joten siitä saattas tulla lisäpisteitä... Mun pää halkee! Nyt apua joku!

6 comments:

  1. Aina kannattaa yrittää, mitä siitä vois menettää? Mut älä jätä mua yyyy kuka sit ymmärtää mua kun torstai iltapäivällä alkaa nauruhermot ja kaksari saada valtansa:OoO

    ReplyDelete
  2. ÄLÄ VAIHA! Kallio ei oo mitää verrattun tykkii et sä sinne haluu. TYKKI O PARAS B) ;) ME EI PÄRJÄTÄ ILMA SUA!! :*

    ReplyDelete
  3. Sä et tuu löytää kalliost puoliksaa nii upeit ihmisii ku tykist ;) <3 just saying

    ReplyDelete

kommentoikaa nätisti ♥