11/11/2013

tyhjä taulu

Remontoin nyt sitten koko blogin ihan nimeä myöten. Inka's World ja Inkan Maailma on jo ihan käytetty loppuun, vaikka onhan aina välillä vilahtanut joku muukin nimi. Ne on osa menneisyyttä ja nyt halusin aloittaa alusta, kun elämässäkin on tapahtunut niin paljon muutoksia niin miksei sitten blogissakin! Vanhoja postauksia en tosin poista, koska tykkään lueskella niitä ja muistella millanen mä olin joskus muinoin. Kuten voitte ehkä huomata, niin ulkoasukin muuttu aikas paljon. Päätin testailla kuinka hyvin mä vielä osaan ton HTML:n kanssa säätää ja ihan hyvin se suju vaikka aluks oli kyllä aikamoista taistelua. Uudesta nimestä en nyt ala selostaa, koska en oikein osaa. Se vaan tuntu hetkeen sopivalta :D

Vaikka toi nyt oli ehkä "suurempi" juttu, niin se ei nyt kuitenkaan oo tän postauksen pääpointti! Oon nyt kokeillu ruskeita hiuksia tän syksyn ajan, mutta aina välillä haikailen mun punasen reuhkan perään. Se oli niin erilainen ♥ Mutta toisaalla tykkään näistä tummistakin hiuksistä. Joten siis: Kumpi parempi?
 (joo tos noi kuvat on vähän häiritsevästi "eri tasolla", mutta nyt ei mahda mitään ;)
Huomenna olis koulukuvaus part 1 (mä joudun ottaa kahtena päivänä, koska ryhmäkuva, kaverikuva ja oppilaskunnan kuva), joten mun olis parasta alkaa mennä suihkuun ja nukkumaan, että näyttäsin ees siedettävältä huomenna. Mä en tunnu nimittäin koskaan onnistuvan mun koulukuvissa ja asiaa ei auta, että mutsi haluu laittaa joka vuos sen saakelin kuvamagneetin jääkaappiin niin saan aina katsella ihanaista itseäni...

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥