12/12/2013

the arms of the ocean are carrying me

Onhan tässä kaikkee kerenny tapahtumaan parin viikon sisään! Mulla ei oo ollu ikinä näin paljon tekemistä! Ehkä se johtuu siitä ettei Klaukkalassa ollut paljoakaan mitä tehdä. Ellei Emilialla hengailua 24/7 lasketa? Mutta ei sekään mua haitannut ♥
1. TYKin perinteisissä tansseissa ♥ 2. & 4. Starbucksissa Mariannen ja Iiriksen kanssa! Nam! 3. Don Johnia katsomassa. Aikamoinen elokuva tosiaan :D
1. Minä kokeilemassa hipster-laseja. Ei tainnu olla ihan mun juttu! 2. Pitkästä aikaa Klaukkalassa ja valmiina itsenäisyyspäivän viettoon. 3. Parhaat kaverit, paras meno ;) 4. On kyllä ollut kauhea ikävä koiria kun oon täällä Helsingissä asustellut ♥
1. & 2. & 4. Valmistautumassa tansseihin! 3. Paikan päällä. Mahtava bändi ja musiikki johtivat kipeisiin jalkoihin :D

Aattelin tähän loppuun vielä ilmottaa, että minä en aio hakea Kallioon uudestaan! Mietin asiaa pitkään ja päätin, että vaikka Kallio oli se "juttu" niin nyt mulla on uusia ja Kallio on menneisyydessä. Mullahan olis tässä vielä aikaa miettiä, mutta aion nyt pysyä mun kannassa! Saatan katua mun päätöstä myöhemmin elämässä, mutta tällä hetkellä oon ihan tyytyväinen. Unelmia tulee uusia! (Sitä paitsi pelkäsin vähän, että uudet kaverit saattais mennä riehumaan Kallioon jos yrittäisin pyrkiä. Ne ei ollut oikein mielissään kun kerroin miettiväni uudestaan pyrkimistä)

3 comments:

  1. Aikamoista imuvoimaa ;) ;) ;)

    ReplyDelete
  2. Nättejä tyttöjä :) numeroita kehiin vaan :)

    ReplyDelete
  3. Ihana blogi <3333 sun postaukset piristää aina mukavasti mun päivää :)
    p.s oot muuten tosi kaunis!

    ReplyDelete

kommentoikaa nätisti ♥