3/03/2014

you only need the light when it's burning low

Oliskohan nyt aika tämmöselle "mitä inkalle kuuluu" -postaukselle... Taas on vietetty melkeen kaks viikkoo koomassa, tekemättä yhtään mitään. Inspis on nyt ihan hukassa, niin koulun kun bloginkin suhteen. Tai sitten oon vaan laiskistunu vähän lisää. Jos se ees on enää mahdollista.
Viimesimmistä insta-päivityksistä saa vähän ideaa mitä oon saanu aikaseks tässä viimesen parin kuukauden aikana. Kahvittelua, ykkösristeilyä ja leffassa käymistä (Paranormal Activity 4... ei ollut fiksu idea... ei niin yhtään). Lisäks kanssa tota mun hiuspehkon kanssa väsäämistä... Mikään ei nyt tunnu kelpaavan ja värikin muuttuu tiuhaan tahtiin. Tässä kuussa olis suuntana varmaan kampaaja. Jos nyt viimeinki sais semmosen reuhkan, jonka kanssa vois elää.
Sitten ois vähän ykkösristeily ostoksia (tiiän tiiän, hollister-tuoksut, hemmetti mikä klisee), kiasmassa käyntiä ja mun nykyinen tukka.
Kävin kanssa ekaa kertaa elämässäni 3D-leffassa! Ja sitten ystävänpäivänä minä ja kamut vietettiin kunnon foreveralone-fiestaa ja tehtiin kaikkii herkkuja, mukaan lukien noita suklaamansikoita. Kävin kanssa Klaukkala hoodzeilla kavereiden luona pitkästä aikaa ♥ Oon tehny kanssa jotain järkevääkin! Sain nimittäin valmiiks mun UWC-hakemuksen ja lähetettyy sen deadlinen sisällä! Tossa näkyykin mun kouluvalinnat järjestyksessä. Olis kyllä niin hienoo päästä tonne. Mutta ei nyt ruveta toivomaan liikoja, kun taso on niin kova. En oo kyllä halunnu mitään näin paljon sitten Kallion...

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥