7/13/2014

CROATIA PART 3

Vikat Kroatian kuvat! Kävin jo kaiken tarpeellisen matkasta läpi edellisessä postauksessa, joten mulla ei taida olla tähän aiheeseen enää mitään lisättävää!

Kyllä mulla silti asiaa oli! Ens viikolla mulla häämöttää kielimatka Tokioon ja oon todella todella innoissani! Oon katellu netistä kaikkea kivaa osteltavaa, niin ittelle kun tuliaiseksikin. Joitain saattais hirvittää se 12 tuntia minkä vietän lentokoneessa, mutta onneksi mä tykkään lentää! Olisin voinut harkita uraa lentäjänä ellen sattuisi olemaan kolme senttiä liian lyhyt... perkele.
  Matka kestää sen kolmisen viikkoa, joten blogissa tulee olemaan hiljaista. Yllätys, yllätys... Blogi-into on ollut nyt ihan hukassa monta kuukautta. Asiaan tosin vaikuttaa kuvaajan ja kameran puute. En haluaisi tunkea blogiini pelkkiä iPhonella otettuja selfieitä. Ajatuskin hirvittää. Kyllä mä tästä vielä petraan!


1 comment:

  1. Mä ainaski ootan niitä Tokio kuvia!!

    ReplyDelete

kommentoikaa nätisti ♥