5/22/2015

MY BUCKET LIST

Joo eli tossa oli vähän juttuja mun bucket list:ilta. Pääteemoina selvästikin  opiskelu, matkustaminen ja ulkomaille muuttaminen. Oon jo pitkään haaveillut ulkomailla asumisesta ja heti lukiosta päästyäni ajattelin hakea tosiaan Iso-Britanniaan yliopistoo. Mulla on täällä Suomessa kaikki hyvin ja oon tosi tyytyväinen mun elämään, mutta haluun silti päästä pois mukavuusalueelta ja päästä näkemään maailmaa! Ihmiset paasaa jostain yolo:sta, mutta mun mielestä jokainen voi elää vaikka kymmenen elämää yhden eliniän aikana: asumalla eri maissa ja eri kaupungeissa, tehden erilaisia töitä ja tavaten uusia ihmisiä. Vielä tän lukion siis pysyttelen mun kuplan sisällä, mutta kun lakki on saatu päähän niin se on sitten menoks: mä nimittäin haluan elää ne kymmenen elämää! (Ja saada mun wreck this journalin valmiiksi ja omistaa jeffrey campbellin kengät)

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥