8/11/2015

OUTFIT

 Siitä onkin yks ikuisuus kun oon viimeks laittanu asukuvia blogin puolelle... Ja nämäkin on otokset  on pari kuukautta vanhoja jotka unohdin että mulla ees oli. Tosiaan näissä kuvissa on mun  kevätjuhla-asu ja sen aikaiset blondihkot hiukset (,jotka on nykyään 10cm lyhyemmät ja  punaruskeet).
           Tänään mulla starttas koulu ja abivuosi. En tajuu miten aika on menny näin nopeesti! Yläaste ei tosiaankaan menny ohi näin hujauksessa. Vähän yli kuukauden päästä olis edessä kirjotukset toista kertaa ja tällä kertaa vuorossa maantiede ja historia. Oon lukenu kyllä aika tasasesti toukokuusta asti, mutten silti oo mielestäni lukenu tarpeeks. Asiaa ei tosiaan auta, että jotkut neropatit oon päättäny, että koeviikon ja kirjotusten pitää olla päällekkäin. Pitäis tässä lueskella 6 hissan kirjan ja 4 mantsan kirjan lisäks matikkaa, äikkää, a-ruotsia ja yhteiskuntaoppia. Jippii!
           Onneks tää syksy ei ihan kokonaan oo pelkkää opiskelua ja itsesäälissä rypemistä vaan ens kuussa olis mulla edessä ylppärien ohella synttärit! Valitettavasti mun synttärit on ihan ylppäreiden keskellä (15. päivä), joten oottelen vasta kirjotusten loppuun ennenkun juhlistan yhtään mitään :D
           Aivot on yhtä puuroa tällä hetkellä (onhan sitä vähän yli 6 tuntia käytetty opiskeluun tänäänkin), joten taidan tästä palata Teen Wolfin pariin!

No comments:

Post a Comment

kommentoikaa nätisti ♥